Jeans skjorta

Ja Erica, Elin Klings skjorta va fin men min är ännu liiiite finare... :) Men som vanligt kan jag inte visa den.. men den är köpt här på Monki! Heter Paris Denim Shirt på sidan 9!

Provade ansiktsmasken också den va precis så bra som den ser ut! Huden blev som på en bebis:)
Nu när jag har min jeans-skjorta är jag på jakt efter ett par snygga svarta hängselbyxor. Hittade ett par i Göteborg när jag va där, fast de satt inte så bra tyvärr, så nu ska jag ut och leta i Borås.. Ni får säga till om ni ser ett par! :)


Kommentarer
Postat av: kokosflinga

Den var på Didrikssonjackor, men som sagt ingen idé.. :) Tänkte köpa den blå eller hasselnöt i dammodellen, vilken färg tror du blir finast? Får kolla det på fredag! Jeansskjortan var ju jättefin! Har tyvärr inte sett några hängslebyxor dock..

2008-12-03 @ 17:01:05
URL: http://kokosflinga.blogg.se/
Postat av: Karin

Båda är fina men du passar ju bra i blått! Vi får prova på fredag :)

2008-12-03 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0