slö första dag 2009..

Första dagen på mitt nya år har jag inte gjort nånting, bara legat i soffan, ätit och druckit maaassa blåbärssoppa! Gick en bra film på TV också Hur man blir av med en kille på 10 dagar, tycker den är lite småmysig..
Gårdagen kunde inte vart bättre heller! ojojoj!! Träffade massa skojiga människor!

Känner på mig att år 2009 kommer bli ett extra bra år! Fast det brukar jag tro om varje år, och det brukar visa sig att jag har rätt! tur är väl det:)

Imorn blir det jobb och upp tidigt igen.. Inte alls van vid det nu, får se hur det går att somna ikväll:) Men jag och Susan ska äta pizza på lunchen imorn för att festa till det lite så här första dagen!



Kommentarer
Postat av: kokosflinga

Jag hade också en väldigt slö dag igår, perfekt av kanal5 att visa Vänner-maraton HELA dagen också! Gott med pizza! Ha så kul!

2009-01-02 @ 07:13:11
URL: http://kokosflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0