Köpt idag!

Idag kom lönen och då blev det självklart en sväng i affärerna! Jag köpte en jätte god parfym som jag gått och luktat på hur länge som helst! Och två svarta toppar och ett grått skärp som jag tänkte ha imorn kväll. Visste inte vilken av topparna jag ville ha och vet fortfarande inte, men jag köpte båda för att vara säker! Får se imorn vilken jag känner för just då, det löser sig förhoppningsvis! Men jag vet iallafall att jag ska ha svarta leggings till och det är ju alltid nåt! :)



 


Kommentarer
Postat av: kokosflinga

Fina grejer! Jag röstar på kortärmade :) Får lukta på parfymen ikväll. :) Ses sen!

2009-01-16 @ 13:18:41
URL: http://kokosflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0