Hårinpackning

Eftersom jag älskar produkter måste jag bara tipsa om denna hårinpackning från GHD! Rejuvenation Overnight Cream heter den och som ni hör på namnet är det meningen att den ska verka under natten. Tillsammans med inpackningen får man också en hätta att sätta på huvudet för att skydda sängkläderna, allt förpackat i en mysig liten låda!
Ingen WOW-effekt efter den första natten men efter några gånger har håret aldrig känts mjukare eller vart finare! :) Lite dyr och lite snålt med kräm i burken. Men den är ju såååå bra, så det är absolut värt det! Nu när det ändå snart är dags för juklappar så kan jag ju också passa på att säga: Denna önskar jag mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0